Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 1, 2011
Image Size
567 KB
Resolution
700×200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,143
Favourites
48 (who?)
Comments
56
Downloads
44
×
My entry into that huge collab some of you know as DOORS 3!
Lol I rushed this because I didn't have much time free to do it(Or so I thought :I), but I had fun animating and taking part nevertheless ^^

You can watch Doors 3 and the rest of the collab series here:
[link]

The part I took part is here:
[link]

Enjoy!
Add a Comment:
 
:iconnikbotx:
nikbotx Featured By Owner Jun 7, 2013  Student Digital Artist
why does ken have kyo's fire sprites XD
Reply
:iconanimox:
AnimoX Featured By Owner Mar 4, 2012
LOL! very nice!
Reply
:iconjcdxgeneration:
JCDXgeneration Featured By Owner Feb 4, 2012
AWESOME! can you please say me where you got the Ken sprites ? please i need thsis a lot
Reply
:iconchromedude:
ChromeDude Featured By Owner Jan 7, 2012
Great as ever kixx :)
Reply
:iconmrb34n5:
MRB34N5 Featured By Owner Jan 5, 2012   Filmographer
I loved this part of the collab
Reply
:iconsinfonia-dei-morti:
Sinfonia-dei-Morti Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
... ANOTHER PAIR OF FUCKING PANTS


IT BLEW MY FUCKING PANTS.

Damnit KiXx, a good 94 bucks GONE. D:<
I loved those pants... ;~;
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 6, 2011
Me too *shot*
Reply
:iconsinfonia-dei-morti:
Sinfonia-dei-Morti Featured By Owner Dec 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ohoho~ *sniped*
Reply
:iconamo17:
AMO17 Featured By Owner Dec 3, 2011   General Artist
not much longer and I'll have more free time to make my own animations. =3=


nice man. Can't wait till I can finally come into the stick figure animation picture.
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 3, 2011
Neither can I man. You need to hurry up and get in on this action bro ;D
Reply
:iconamo17:
AMO17 Featured By Owner Dec 4, 2011   General Artist
Fuck yeah dude, I'm starting on one today.
Reply
:iconscythethereaperhog:
ScythetheReaperhog Featured By Owner Dec 3, 2011
That was amazing bro. you're the only animator i know that blends sprites in with stick figure animations
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 3, 2011
Lol yh I said I've wanted to try that for quite some time now :D
Reply
:iconthetrialofpain:
TheTrialOfPain Featured By Owner Dec 3, 2011
SO sexy D;
besides,
That pretty boy needed to die. >.>
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 3, 2011
Indeed he did.. :iconmotherofgodplz:
Reply
:iconstripeth:
StripeTH Featured By Owner Dec 2, 2011
FAWKING AMAZING D8 <3
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
Hahah, ffffthhanks bro! ;D
Reply
:iconstripeth:
StripeTH Featured By Owner Dec 2, 2011
You owned evil ken D8, with his own move set!
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
LOL I was wondering when someone would notice that xDD
Reply
:iconstripeth:
StripeTH Featured By Owner Dec 3, 2011
i notice that D:
its amazing
Reply
:icontony0x:
tony0x Featured By Owner Dec 2, 2011
kixx..you and your sticks :I..nice flash though :P
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
Haters gonna hate on sticks? >w>
Reply
:icontony0x:
tony0x Featured By Owner Dec 2, 2011
i dont be hatin' on da sticks.they got my respect :U
Reply
:iconnickthehedgehog66:
nickthehedgehog66 Featured By Owner Dec 2, 2011
i wish i was as good as you :3
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
Practice makes perfect my friend, practice makes perfect.
Reply
:iconnickthehedgehog66:
nickthehedgehog66 Featured By Owner Dec 2, 2011
:3
Reply
:iconbullswag:
BullSwag Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
=,=


JEZZUS SO GOOD.

:iconsweetjesusfaceplz:
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
:iconfuckyeaplz:
Lool, thanks TK .3.
Reply
:iconbullswag:
BullSwag Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
No problem

WHY U NO SPREAD UR BOSS ANIMATING POWERZ ONTO MEH!?

:iconwhyyounoplz:
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Cuz you didn't ask... >w>
Reply
:iconbullswag:
BullSwag Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist General Artist
....Can i ask??!

0o0
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
You can ask >w>
Reply
:iconbullswag:
BullSwag Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist General Artist
May i know the secrets to your awesome animation good sir?

:iconisayplz:
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 2, 2011
Nope .3.


LoljkIhavenosecretsbutifyouwantmetoteachyousomethingsgetyourassaSKYPE! D8<
Reply
(1 Reply)
:icontranceth:
TranceTH Featured By Owner Dec 1, 2011
Oh these days, You say something and you get your ass kicked, Lol awesome Kixx
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Lol ikr That'swhenfoolzsaytheWRONGshit>8C
Thanks Trance xD
Reply
:iconivesur71:
ivesur71 Featured By Owner Dec 1, 2011
badass stick man :D
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Haha, thanks ;D
Reply
:iconthewanderer93:
TheWanderer93 Featured By Owner Dec 1, 2011
The heck did he said?
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Evil Ken: I'M NUMBUHR ONE!!! U8<
... :3
Reply
:icontentionmaru:
Tentionmaru Featured By Owner Dec 1, 2011
haha loved this shit. makes me think i should have done something for doors : s
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
You should have man, would of been great considering it's the final Doors sequel/Pluto's final big collab.
Reply
:icondara-wolf:
Dara-Wolf Featured By Owner Dec 1, 2011
Oooh Cool o: Good thing I can see iton my phone.Awesome stuff hun- <3
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Lol, ikr xJ. Thanks babe <3 ^^
Reply
:icondara-wolf:
Dara-Wolf Featured By Owner Dec 2, 2011
No problem <3
Reply
:iconknightz22:
Knightz22 Featured By Owner Dec 1, 2011  Student Digital Artist
Looks like someone got owned. CB
Awesume stuff again KiXx. c:
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Heheh, ikr. Thanks broski .3.
Reply
:iconjammzth:
JammzTH Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Oh damn... whooped his ass
Awesome shit man C:
Reply
:iconkixx6:
KiXx6 Featured By Owner Dec 1, 2011
Lol, thanks mang ;D
Reply
Add a Comment: